BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 30 juli 2010

Star Nutritions pulversmaker

Jag är inte som andra kosttillskottsivrare jag känner (ehrm, Jakob *host* och Hannah *host host*) men jag proppar i mig gainer efter träning (vassleprotein + maltodextrin) för att dels få i mig protein som aldrig är dåligt och snabba kolhydrater som är jääävligt viktigt att få i sig direkt efter träning. Sen tänkte jag ha lite rent proteinpulver till hands också för att boosta proteinintaget om jag käkat lite dåligt. Jag brukar beställa från Gymgrossisten/Bodystore och har mest köpt deras eget märke Star Nutrition och kan hittills ge följande betyg på de olika smakerna.

Gainer Pro
- Vanilj. Åh herregud. Jag dricker luktsuddis. Fullständigt pinsam produkt. Överkryssad geting!
- Choklad kan man få i sig! Choklad kan man misslyckas med, men det är fortfarande choklad. Denna innehåller till och med kakao. Jag gillart! Tre av fem.
- Banan. De som känner mig vet att jag inte åt banan mellan jag var fyra och 25 år gammal, men jag har faktiskt alltid gillat syntetisk banansmak. Så hurra för skumbananer!


Whey-80
- Hallon. Den gubben gick inte! Man kan inte göra drycken rosa och tro att det räcker för att kalla den hallon! Supersliskig.
- Banan. Se ovan, de smakar likadant! Mmmm... skumbanan.

0 kommentarer: