BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 13 mars 2010

Ätdagen inklusive att UNNA sig nya dojjer

Igår hade jag ätdag. 
Det hade Hannah också! :D
Vi slog våra kloka huvuden, och godissugna hormoner, ihop och köpte en kasse på Konsum med massor av lösgodis och en varsin chipspåse. Vi drack saft respektive Cola light, åt lax med en massa pesto och frossade sedan i våra gotter medan vi tittade på början av en film och sedan spelade Wii. Det blev verkligen frosseri, så jag tror jag klarar att deffa bra hela kommande veckan :)
Innan jag träffade Hannah åt jag frukost som var äggröra med ost och lök, ett par brödskivor till och ett stort glas O'boy. Mmm! Sen cyklade jag iväg och tränade ett Afro-pass som var riktigt roligt, och när jag kom hem åt jag glasstårta som återhämtning och bakade brownies, som vi såklart åt senare på dagen när vi hade frosseri hos Hannah! De var svingoda, och receptet hittar man här!

Jag och Hannah solade efter att jag hade hittat ett par toppenskor på Team Sportia! Så här ser de ut:
Lite ovant att ha rosa, men de var verkligen de skönaste skorna de hade så jag tänkte inte vara pjoskig. Som Gerda-medlem fick jag 15% rabatt, vilket slutade på strax över tusenlappen.
Mina gamla var snäppet för små, hade torrt gummi och gjorde min balans skev. Jag hade föreställt mig en lite högre modell med bättre "golvkänsla", ni vet så man inte hamnar på ett platåskor av gummimoln... Dessa är tiptop!

0 kommentarer: