BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 januari 2012

Helgträning

Igår tog jag en lååång härlig sovmorgon och ville bara stryka omkring i lägenheten och vila som en katt, så jag följde inte ens med på den soliga promenaden som Sofia och Jakob tog med Bisou. (Ska erkänna att det var en mysig stund att vara helt ensam hemma.)

Planen var att gå på Zumba klockan två, men jag liksom myste förbi det. (Dessutom skulle det bli exakt samma pass som i fredags, det var samma instruktör.) Jag började kolla efter andra alternativ och det föll sig så att jag kunde ta med Sofia på Afro klockan fyra istället. Det var jättekul, och jobbigt!

Idag är det dagen efter, men efter att vinöverdosens konsekvenser lagt sig tog jag på pansarprinsessan sin overall och snörde på mig springskorna och gick ut och gick/joggade/stannade i hundrastgård.

0 kommentarer: