BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 12 januari 2012

Pilates, strike that

Jag tog mig inte till Pilates-passet på Gerdahallen, för det blåste som fan och risk för regn var överhängande. Samt att jag erkänner att jag var sugen på att använda Sports Active på allvar.
Så det gjorde jag! Två 25-30-minuterspass gjorde jag, ett core-pass och ett lätt helkroppspass. Jag stör mig på väntetider mellan övningarna, men man behöver i alla fall inte gå tillbaks till nån meny för att starta nästa övning.
Jag har gjort styrkeövningar med gummiband, core-övningar, lite aerobics- och stepliknande grejer, upphopp och squats, springa på stället... Det innehåller lite allt möjligt och man kan välja att köra mer renodlade pass, t ex bara cardio eller mer fokus på core.

Nu ska jag gå ut med Pooches.

0 kommentarer: