BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 8 maj 2012

"Intervaller"

Bisou och jag behövde flåsa lite och jag tänkte att vi skulle kompromissa lite. Jag ville köra intervaller men Bisou ville tänkte mer på "intervaller". Typ så här att jag ville springa ett par hundra meter och sen gå fort, och så vidare. Men att hon ville WAAAHHAHHHA va? vad var det? BADA-DAM BADA-DAM hallå var är du? SÅG DU FÅGELN! *sniff sniff* Mamma jag tror jag är kissnödig... WHHOOAAA en nerförsbacke!  
Dessutom stannade vi i hundrastgården så fick Bisou göra vad hon ville, medan jag gjorde armhävningar mot bänken och spurtade lite fram och tillbaks. 
Kolla gärna runda, hastighet och tid här:
http://runkeeper.com/user/MaWii/activity/86648019 

Jag sprang i mina "båtskor", alltså mina eBay-fynd som ska ersätta barfotaskor. De funkar bra, men de är ganska breda och när man springer med strumpor så åker man omkring lite i skon.

Förresten. Vikt 63,2 kg efter löpningen.

0 kommentarer: