BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 15 maj 2012

Trägen tränen

Alltså, envis tränar.
Idag skulle jag, Sofia och Hannah ses för träning på Gerdahallen men Jakob följde också med pga träningsabstinens efter deras London-resa.

Först Styrkelabbets uppvärmningsrutin

Sen frivändningar, frivändningar, frivändningar...
Jag nötte, testade, hoppade, snackade, snackade, snackade. Jakob hade mycket tips och mycket att berätta, och jag hade många frågetecken. Förra gången jag gjorde frivändningar var det mer straight forward. David instruerade lite, sen frågade jag gyminstruktören, och sen testade jag mer själv.
Jag använde bara stången, och la på tio kilo.

Nu är jag helt jävla slut! Jag måste ha gjort 50-60 hopp!

Mitt i allt detta, när jag trodde jag hade tröttnat på frivändningar, så gjorde jag ett set axelpress med bara stången.

0 kommentarer: