BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 11 februari 2011

PB i marklyft, igen

Jag fick med mig Jakob till gymmet, men jag glömde bort tiden och han tappade sin sko på vägen dit så han hann bara göra marklyft med mig. Men det gick bra för oss båda!

Cyklade till gymmet

Pass 3 

Marklyft
20 kg x 8
60 kg x 6
85 kg x 5 PB!
Såå tungt! Men jag kände mig stressad och lite dåligt uppvärmd, så jag är ändå förberedd för 90 kg nästa vecka!

Hantelpress
11 kg x 10, 10, 9, 10, 10
Saknas en rep! Men så är det, jag höjer inte förrän jag klarat alla set, alls reps. 11 kg nästa vecka också.

Lätta chins
Assist 15 x 10, 10, 9, 10, 10
Det är definitivt greppet som begränsar, men jag kör på. 

Jag tog aminosyror innan (eller snarare i början av marklyften) och cyklade hem och stretchade. När jag stod och fixade håret och speglade mig i nacken såg jag en rolig skugga mellan skulderbladen. Muskler! Hurra!

0 kommentarer: