BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 februari 2011

Sweet progress

Hej alla glada motionärer!

Jag och Jakob cyklade i pissväder till Gerdahallen och skulle träna samma saker (??). David dök upp efter nån halvtimme också!

Pass 2

Frontsquats
20 kg x 10
30 kg x 5, 5, 5, 5, 5
Snyggt och bra och jag höjer till 35 kg nästa gång!

Bänkpress
20 kg x 10
30 kg x 3
35 kg x 5, 5, 5
Hell yeah! Snygga lyft, jag är stark. 37,5 kg nästa gång!

Rodd t-bar
22,5 kg x 8, 8, 8, 7
Jakob och David inflikade att jag gör ett litet fuskryck i slutet på seten, så jag stannar på den här vikten tills allt är snyggt.

Lätta chins
Assistans 16 x 10, 10, 10, 10, 10
Burn baby, burn. 


Jag cyklade hem och stretchade.

Jag hämtade även ut paketet från Bodystore, som bl a innehöll aminosyror i tablettform, dragremmar i läder, proteinbars, en mörklila yogamatta och en svart pilatesboll. Jag åt en Goodlife-bar i mintsmak och var högeligen imponerad över smak och konsistens! Lätt att jag köper en låda såna till nästa beställning. Inför nästa styrketräningspass ska jag svälja några aminotabletter också. Very exciting!

Sen kom min pappa hit från Norrtälje med sin lilla hund, trollråttan Musse! (Kolsvart raggig blandning av dansksvensk gårdshund och dvärgschnauzer.) Han uppmärksammade och berättade för mig att mina axlar var muskulösa, att jag såg ut som en simmare. Awesome!
Vi har käkat min kladdkaka - som han beskrev som formidabel - och Jakobs köttfärssås som jag skitgod! Och ett par glas vin.

0 kommentarer: