BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 24 februari 2011

Trött, tandvärk, bänkpress

Jag tränade direkt efter jobbet, och har en så omtänksam man som kom dit bara för att hjälpa mig med bänkpressarna... Min vidomstand som är på väg upp har på nytt gett mig problem så jag tränade alltså både trött och med värk.

Cyklade från jobbet till Gerdahallen, bytte om och tog mina aminosyror precis innan bänken.

Pass 2

Bänkpress
20 kg x 8
30 kg x 5
37,5 kg x 3
42,5 kg x 5, 2, 3
Jag är nöjd med en femma åtminstone! Nästa vecka går det hur bra som helst, då kommer jag att ha mer energi och mindre ont i käften.

Frontböj
20 kg x 8
30 kg x 5
37,5 kg x 5, 5, 5, 5
Snyggt, tveklöst 40 kg nästa gång.

Rodd t-bar
25 kg x 8, 8, 6, 7
Näe, 25 kg nästa gång också.

Lätta chins
Assistans 16 x 5, 5, 5, 5, 5
Bra!

Jag cyklade hem och stretchade i soffan, och åt äggmackor till middag. Nästa pass är på en ledig dag, då kommer jag ha all energi ledig att marklyfta as hell!

0 kommentarer: